Jestem nauczycielem. Realizuję autorski program Origami z wierszykami z dziećmi młodszymi.

Moje zdjęcie
Olsztyn, Warmińsko-mazurskie, Poland
nauczyciel z pasją, autor wierszy dla dziei

wtorek, 18 kwietnia 2023

Origami z wierszykami i spotkanie z uczniami

 Zostałam zaproszona, aby opowiedzieć jak realizuję z Koleżanką Moniką program "Origami z wierszykami", jak ilustrujemy wiersze taką właśnie metodą. Monika nie mogła być razem ze mną, ponieważ musiała być w pracy ze swoimi uczniami..

Pokazałam dzieciakom materiały robocze, które najpierw tworzymy i przygotowujemy do druku. Efektem tych prac są nasze książki da dzieci, takie jak:


Po moich opowiadaniach, przeczytałam kilka wierszy o bocianiej rodzince, o muchomorku i inne.

Następnie wspólnie wykonaliśmy ilustracje do wiersza a na końcu robiliśmy sobie zdjęcia.






                      TERESA RUTKOWSKA-WOJCIECHOWSKA




1 komentarz: