Jestem nauczycielem. Realizuję autorski program Origami z wierszykami z dziećmi młodszymi.

Moje zdjęcie
Olsztyn, Warmińsko-mazurskie, Poland
nauczyciel z pasją, autor wierszy dla dziei

sobota, 26 sierpnia 2023

Serce dla mamy

 Dziś jest święto mamy,                                                                                                                                     o tym pamiętałam,                                                                                                                                             niewielki prezencik,                                                                                                                                       jej przygotowałam.  


Z czerwonej karteczki,                                                                                                                                    serduszko zrobiłam,                                                                                                                                          bardzo wcześnie rano,                                                                                                                                         mamusi wręczyłam.

Złożyłam życzenia                                                                                                                                            i ucałowałam,                                                                                                                                                  sto lat drogiej mamie,                                                                                                                                      głośno zaśpiewałam.


Autor: Teresa Rutkowska - Wojciechowska

Ilustracja: Monika Dreger

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz