Jestem nauczycielem. Realizuję autorski program Origami z wierszykami z dziećmi młodszymi.

Moje zdjęcie
Olsztyn, Warmińsko-mazurskie, Poland
nauczyciel z pasją, autor wierszy dla dziei

środa, 6 września 2023

KACZKA NIE DZIWACZKA

 

Kaczka nie dziwaczka



Jestem po prostu kaczka,

nie żadna tam dziwaczka,

po błocie lubię brodzić,

po trawie wolno chodzić.



Mam białe, czyste pióra,

nie tak, jak brudna kura,

co w piasku kąpie skrzydła,

gdy zmoknie, jest obrzydła.



Między palcami mam błonę,

nigdy w wodzie nie tonę,

mam z piórek śmieszny czubek,

również czerwony dzióbek.



Jak kot śpiący nie mruczę,

tak jak krówka nie muczę,

jak zajączek nie skaczę,

kwa, kwa, kwa, głośno kwaczę.

autor:  Teresa Rutkowska-Wojciechowska

1 komentarz:

  1. Kwa kwa kwa- kwacze do kaczuszek mama. Ładny wiersz dla dzieci, obrazek uroczy. Moja córka chętnie wysłuchała wiersza i razem zrobiłyśmy podobny obrazek.

    OdpowiedzUsuń